joi, 19 martie 2009

Versuri-Nexx-Synchronized lips-romana

Tot ce vreau sunt buzele tale langa ale mele
Exact asa
E mai bun decat vinul
Puneti mainile pe soldurile mele
Vino sa lasam buzele sa se sincronizeze
Buze buze..asta asta..buze sincronizate
Nu am nevoie inca de inca o promisiune spusa
Doar un alt sarut sau 2
Tot ce vreau e sa imi pastrez optiunea deschisa
Tu poti sa faci visul meu sa se adevereasca
Puneti o dorinta
Punete in genunchi
oo te rog
Tot ce vreau sunt buzele tale langa ale mele
Exact asa
E mai bun decat vinul
Puneti mainile pe soldurile mele
Vino sa lasam buzele sa se sincronizeze
buze buze buze...asta,asta ,asta
Buze,buze,buze sincronizate
Ia-ma de mana,suntem piele langa piele
Gura langa gura,sa lasam distractia sa inceapa(x4)
Tot ce vreau sunt buzele tale langa ale mele
Exact asa
E mai bun decat vinul
Puneti mainile pe soldurile mele
Vino sa lasam buzele sa se sincronizeze
Vino(x2)
Buze sincronizate,,
buze buze buze ..asta asta asta
buze sincronïzate,,,,,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu