joi, 19 martie 2009

Versuri-Pussycat Dolls-I hate this part-romana

conducem incet,prin zapada pe bulevardul al 5 lea
si acum radioul e tot ce putem auzi
nu ne-am vorbit,de cand am plecat,e atat de depasit,
e frig afara, dar intre noi e mai rau.

lumea incetineste,
dar inima-mi bate repede,
acum stiu ca aceasta este partea
unde sfarsitul incepe.

nu pot sa rezist mai mult,
credeam ca suntem mai puternici,
dar tot ce facem e sa zabovim,
alunecam printre degetele mele,
nu vreau sa mai incerc acum
tot ce-a mai ramas e 'ramas bun'
sa pot gasi o cale prin care sa-ti spun

urasc partea asta aici,
chiar nu pot suporta lacrimile tale,
urasc partea asta aici...

II.
in fiecare zi,7 derulari ale aceleiasi invechite povesti,
se pare ca suntem legati de legile aceleiasi rutini,
trebuie sa-ti vorbesc acum,inainte sa ne punem la culcare,
dar oare vom mai dormi o data ce-ti dezvalui ceea ce ma doare?

nu pot sa rezist mai mult,
credeam ca suntem mai puternici,
dar tot ce facem e sa zabovim,
alunecam printre degetele mele,
nu vreau sa mai incerc acum
tot ce-a mai ramas e 'ramas bun'
sa pot gasi o cale prin care sa-ti spun

urasc partea asta aici,
chiar nu pot suporta lacrimile tale,
urasc partea asta aici...

III.
stiu ca ma vei ruga sa rezist
si sa merg mai departe,ca si cum totul e normal,
dar nu mai este timp pentru alte minciuni,
pentru ca vad rasaritul in ochii taï.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu